Hayal23455 Atlbs 3 senedir bekliyorum hiç bir sorunumuz yoktu rabbim nasip etti ama böyle oldu bunda da vardır bir hayır inşallah bende tekrar kalırım
Atlbs Hayal23455 kesinlikle öyle en önemlisi sağlıklı olması siz kafanıza takmayın stres yapmayın inanın tekrardan olucak 🙏🏻
Hayal23455 mrv2505 ne kadar güzel sağlıkla gelsin inşallah canım. Evet stres yüzünden zaten 3 senedir gebe kalamıyordum :( hayırlısı olsun
mrv2505 Hayal23455 her şeyin başı stres dediğim gibi ben de çok kafaya taktım bıraktığım ay hamile kaldım.
Aycskn Hayal23455 Geçmiş olsun geçen sene bende aynısını yaşadım her şeyde bir hayır vardır boş gebeliğin sağlıksız bir gebelikten kaynaklandığını okumuştum ve doktorum ilk gebeliklerde sık rastlıyoruz demişti şu an 16 haftalık hamileyim bir yıl ara vermiştim çalışma sürecim oldu kendimi toparladım. Kürtaj doğumun yarısı derler ama kürtaj sonrası tekrar daha çabuk hamile kalırsın söylemleri oldu içinizi ferah tutun rabbim en kısa zamanda gönlünüze göre hayırlı sağlıklı bir evlat nasip etsin inşallah 🌸
Hayal23455 Aycskn evet gerçekten kürtajdan sonra kısa zamanda tekrar hamile kalan çok kişi varmış. Doktorum da bana aynısını dedi ilk gebeliklerde bu durumlar olabiliyormuş yani beni üzen şey bu kadar zaman sonra olduğuna çok sevinmiştim ama sevincim yarıda kaldı rabbim büyük bana dua edin lütfen
Aycskn Hayal23455 rabbim tez zamanda gönlünüze göre versin inşallah ama bir de şöyle düşünün hamile kalabiliyorsunuz bunu da bana doktorum söyledi ama kesinlikle tekrar gebelik düşünmeden önce doktor muayenenizi olun ve folikasit kullanmaya başlayın hayırlısıyla sağlıklı bir evlat nasip etsin rabbim güzel haberlerinizi alırız inşallah burada 🌸😊
Hayal23455 Tekrar hamile kalıp tekrar yine bu durumu yaşarsam diye çok korkuyorum :( hep stres , düşünce , kaygı …
Ziynetdefne16 Hayal23455 ilk gebeliğimde yaşadım boş gebelik kese vardı bebek yoktu kürtaj oldum bende korkma kuzum kürtaj çok basit seni çatala alıyorlar sonra serumdan uyutuyorlar uyanınca odana alıyorlar hicbirsey hissetmiyorsun geçmiş olsun üzülme 2. De kızım oldu şimdi tekrar hamileyim 31 haftalık tekrar olur üzülme
Hayal23455 Ziynetdefne16 zaten o koltuktan bile korkuyorum artık onu görünce bile midem bulanıyor inşallah tekrar olmaz bende kucağıma alırım çok istiyorum çevremde herkesin çocuğu var :(
Ziynetdefne16 Hayal23455 olur kuzum merak etme ilk gebeliklerde oluyor böyle şeyler boş gebelik bebek kalbi durması düşük ilk defa hamile kalınca oluyor diğerleri sağlıklı olur insallah merak etme stres yapma kürtaj hiç korkulacak bise değil korkma
Hayal23455 seweyt ilk haftalarda kahverengi lekelenmem oldu çok azdı zaten. Bir daha da olmadı şu an da gayet iyiyim aslında kendisi düşse diyorum ama o da ağrılı oluyormuş heralde
Hayal23455 Ziynetdefne16 zaten uyutuyolarmış hiç haberim olmadan kolayca olur biter inşallah sonrası güzel olur .. çok teşekkür ederim herşey allahtan ama insan yoruluyo işte
Ziynetdefne16 Hayal23455 evet çok kolay oluyor uyanınca kendine gelince 1-2 saate ayaklarınla çıkıyorsun hastaneden zor birsey değil yani rabbim kucağını boş bırakmasın merak etme bende senin gibiydim boş gebelik geçirince çok üzülmüştüm hatta kayınvalidem olmaz senin çocuğun birdaha dedi psikolojimi bozdu ama doktorlar bile diyor öyle bise yok tabiki hamile kalırsın ben onun üstüne 2. Çocuğuma hamileyim düşün yani üzülme stres yapma
Hayal23455 mrv2505 dedim ya işte ben de çok bekledim her ay ümitleniyordum olmuyordu geçen ay zaten hiç aklımda yoktu testte pozitif görünce inanamamıştım bunu da yaşayacakmışız demek ki rabbim büyük napalım
Hayal23455 Ziynetdefne16 canım benim çok teşekkür ederim gerçekten içimi rahatlattın inşallah benim de olur bundan sonra .. Böyle düşük , kürtajdan sonra gebe kalmak daha kolay oluyomuş inşallah bana da nasip olur
Ziynetdefne16 Hayal23455 aynen kuzum bir nevi rahmin hazırlanıyor sağlıklı gebeliğe Allahım sana en kısa zamanda sağlıklı bir bebek nasip etsin insallah isteyen herkese rica ederim geçmiş olsun tekrar 🤍