Arkadaşımın 4 yaşında kızı var adı Asel, benim 6 aylık kızım var adını Ahsen koymuştuk.. Gerçekten yan yana gelince çok uyumlu oluyor isimleri duyan kardeş sancak 😂😂🙈🙈
Bu arada Asel Kur’an da bal ırmağı anlamındaymış, Ahsen de Kur’an da en güzel anlamında..
@Zynp12