demett300 Kızlar sizin nasıl geçiyo biz cuma günü kalp atışını duymaya gidicez sabredemiyorum yarın gitsem duyulurum acaba:) birde ben hiç bulantı kusma yaşamıyorum fazla belirti yok sadece gece kasıklarıma ağrı saplanıyo sizdede öylemi
gdaslik demett300 ben kızıma hamileyken 6+6 da kalp atışını duymuştum. Bu gebeliğim şuan 6+4 te ama önümüzdeki haftayı beklicem doktora gitmek için çünkü 5 haftada keseyi gördük doktor 20 gün sonra gel dedi. Siz de doktorunuzuh sizi çağırdığı tarihte gidin bence daha net görürsünüz ve duyarsınız kalp atışını.
momofmychildren demett300 uygulamaya göre 6+3 felan su an geçen hafta vajinal ultrasonla keseyi gördük 3-4 hafta sonra gel kalp atışına da bakalım keseyi karından da görelim dedi ama sanki zaman geçmiyorrrrr çok endişe ediyorum bişey olmuş mu iyi midir diye 🥹
ZeyHus33 demett300 bende 6 haftalık migdem blaniyor gibi ama gelmiyor cikaramiyorm hafif kasıkta ağrı göbek deligimin orda ufak ağrı bide belde az ağrı olyor nie bilmiyorm daha hiç hastaneye gitmedm ayın 13 ünde randevu aldm ilk defa gidip gorcem gittiğinde bişi verdimi doktor veya bişi dedimi bebekle ilgili hiç gitmedm mrk ettim
Kvsrkz momofmychildren sizinle aynı haftadayız benim mide bulantim çok olduğu için yarın gidicem nasipse bakalım inşallah kalp atışı da duyarım
demett300 ZeyHus33 bebeğin gayet iyi olduğunu haftasına göre tam büyüdüğünü söyledi bende şükür hiç bulantı olmuyo bazen korkuyorum belirti yok diye sadece geçen baygınlık geçirdim kanamam olmadı şükür
ZeyHus33 demett300 çok şükür Allah’ım göstermesin bendede çok bişi yok ama sadece migdem blaniyor ama cikaramiyorm gelmiyor ay 13 ünde gidecem bakalm bende mrk ediyorm ozmna kadar kalp atışı olur inşallah duyarm 🙏
Papatyaa38 Bende 5+4 um suan daha hiç gitmedim cuma randevum var ara ara mide bulantısı var göğüslerim şiş başka belirtim yok suanlik
ftmm38 Papatyaa38 bende 5+2 yim bende de pek bir belirti yok inşallah iydiir bebisler kayserilimisiniz
demett300 ZeyHus33 valla herkes öyle diyo daha başında olduğun için sıkıntın yok diyorlar ama bilmiyorum bazısıda ilk 3 ay zor diyo