Sevvalltt prensinannesi2024 ben 6 bine almıştım ilk çıktıgı sıralardı. Evlenmeden önce aldım epey zaman oldu yani canım
prensinannesi2024 tugcesakzci anladım cnm personel olmak ise yarıyor demekki yeni çıkanı o kadar para veremem kız
asell13 prensinannesi2024 bende dyson düşünüyodum sonra tefal markasının dik süpürgesini gördüm aldım arkadaşımda dyson vardı karşılaştırdık hiç bi fark yok başlıklar çekim gücü bataryası süper hatta bana 2 yıl içinde ücretsiz batarya değişim hakkıda verdiler düşünebilirsin 🥰
prensinannesi2024 _Daydreamer_89 benimkinin pek gönlü yok gibi ilk başta istedim bana diyor o kadar para veremem dilan Polat değilim diyor bende dedim sen bana para ver 1000 biriktirip alırım dedim bakalım
Polenmom prensinannesi2024 aşırı tavsiye 🤌🏻 şu an gen5 kullanıyorum v15 ide kullanmış birisi olarak direkt gen5 der susarım 🫶🏻
prensinannesi2024 Polenmom kızz gen5 alamam şuanda bütçem hangisini karsilarsa v11 veya v12 düşünüyorum
Polenmom prensinannesi2024 12 de gerçi 15ten çok farklı değil diyorlar 🌸 şimdiden güle güle kullan inşallah çokk memnun kalırsın ✨
nartanemm Gen5 bende kullanıyorum ama ben yurtdısındayım turkıyede fıyatlar cok ucuk gorumcemdede v8 var gen5 sın yanında oyuncak gibi geldı elıme ama cekım gucu onunda guzel ama dugmelı alırsan bır ıkı model ustunu al butcen yeterse
MeltemUysal prensinannesi2024 ben 2 sene önce aldım. Sağ kolumda sinir sıkışması oldu dyson yüzünden 😂 kol kasları cok güçlü bir kadın değilim normal süpürgeyi bırakıp onla evi temizliyodum cekim kuvveti cok güzel evet toz alman bile gerekmiyor fakat kolu cok yoruyor tüm ağırlık tek kolda o yüzden sattım. Şuan evimde roborock s8 pro var akıllı robot hem siliyor hem süpürüyor hem tozunu kendi boşaltıyor cok ama cok memnun kaldım. Dyson yerine seni yormayan bir süpürge tavsiye ederim.
Lavinya24 prensinannesi2024 ben hafifliği esas almıştım canım v8 çok hafif diğerleri kolumu çok ağrıttı ona çok dikkat et zorlanırsın. Fiyat olarak bu daha uygundu ve gerçekten çok iyi çekim gücü. Mandala basarak çalışıyor diyolar ama hiç rahatsız etmiyo elini koyduğun yerde zaten istemesende basıyosun onu anlamıyosun bile basarken
hasret1922 prensinannesi2024 bunu bilmiyodum garantisi bitsede tegmin etiklerini buna sevindim 😁15 bine almistim 7 ay falan oldu
prensinannesi2024 hasret1922 oğlanın akülü arabası vardı lastiklerini öle aldık kötü oldu diye iyi almışın cnm valla nerden aldın