Kızlar dualarınıza talıbım sabah peceteye silen kahverengı leke akıntı geldi sadece sıldıkce geliyor suan hastaneye geldim doktorun yanına gıdıcem öyle kaşık karın ağrım yok keseyı daha çarşamba görecektik çok korkuyorum ınsallah düşük degıldır nolur dua Edın ☹️☹️☹️😪