Esra_Omer_21 Aybarssmom_ bebeğin eşi bebekden ayrılırmış buda doktorun demesine göre hani derler ya kolunu sakın uzatma yükseğe uzanma o sebebden sanırım benim başıma geldi çünkü 39. Haftamda birden kan boşaldi hastane yakındı hemen gidince çok şükür kurtarmışlardı ama hayatımın en hızlı 15 dakikası diyebilirim o an için
Hejdj123 Başınız sağolsun Allah’ım sabır versin inşallah 🤲🏻 kalbi durduğu zaman herhangi bir belirti olmuyor mu acaba böyle şeyler okuduğum zaman ben baya tedirgin oluyorum
AdaKaranfili Esilam55 yüreğim burkuldu ya.😔 Allah rahmet eylesin . Başınız sagolsun.Allah birdaha yaşatmasın ne size nede bir başka anneye.😔
orkide123p3t Esilam55 Rabbim gönlünüze ferahlık versin çok üzüldüm böyle postlar görünce herşeyin ince bir ipte olduğunu daha iyi anlıyor insan Rabbim yine nasip etsin size sevinçle dolsun kalbiniz yine Rabbim dayanma gücü versin kardeşim
Hazalaskin Esilam55 başınız sağ olsun Rabbim sabır versin. Gebelik şekeriniz tansiyon gibi sıkıntılarınız var mıydı
annesinin_kelebekleri Esilam55 başınız sağolsun şuan ne desem boş Allah sabır versin. Çok çok zor yaşayan bilir ,1 yıl oldu bende kaybettim 36+5 haftalık meleğimi acısı hiç dinmiyor . Sizin acınızı hissettim şuan 😔 ne dicegimi bilemedim
Esra_4774 Esilam55 😭 yaa kıyamam bende yaşadım benim 17 haftalikti 7 ay boyunca kendime gelemedim Rabbim yardimcin olsun inşallah en yakın zamanda yeri dolar meleğin seni bekliyor olacak kuzum 🤲
Pamuk Aybarssmom_ Dekolman deniliyor.Bana da doktor söyledi.Genel de seker ve tansiyondan kaynaklandığını söyledi.Bende seker var çok uyardı bu konu dan rabbim kimseye yaşatmasın.
Pamuk Esilam55 Benim de 17 haftalık bir kaybım var.. Yürek yangınını öyle iyi anlıyorum ki Rabbım kalbine şifa versin güzel kardesim🙏🙏
Syda78 Çok üzüldüm Allahım sabır versin 😢 tez vakitte tekrar bir evlat nasip etsin sağlıkla da kucağınıza almak nasip olsun🤲🏻🌹
Demetgd Esilam55 Rabbim sabır versin en zor imtihan. Çok üzüldüm Rabbim birdaha yasatmasin cennetinde melek yavrunuz sizi bekleyecek. Başınız sağ olsun💐
Marshmellom Esilam55 çok üzüldüm inanın.ama mükafatını düşünerek kendinizi teselli edin.ahirette bi sefeatciniz olacak inşallah
Nsd- Bende bebeğini yeni kaybeden anne olarak çok geçmiş olsun başın sağolsun inşallah tabbim hepimizi mükafatlandıracaktır🌸😔