Üzülme ağlama diyemem. Ama isyan etme. Bunda da vardır bir hayır. 1 buçuk ay önce bende 22 haftalıkken bebeğimi kaybettim kan akışı durmuş dedi doktor. Normal doğum yapmıştım ilk gebeliğim olduğu için. O anın acısı tarifi asla yok. İnsanın kalbi acırmı acıyormuş. Burnumun direği sızlıyor her aklıma geldiğinde. Gün geçtikçe ilk o duyduğun anın acısı hafifliyor. Ama hep Bi yara kalıyor bi tarafında. İşte o geçmiyor. İnşallah bize şefaatçi olurlar. Rabbim tekrar nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın.