Melike_4949 Gulseee1 gözünüz aydın, peki ne kadar kalıcak küvezde inşallah bir an önce kucağıniza alırsınız 🤲❤️
Kbrnrkl Gulseee1 benim de ağrılarım var belim çok ağrıyor kasiklarima vuruyor aynı dediğin gibi delirtici bi ağrı değil. Açılma oluyor olabilir mi ki 2 hafta önce gittiğim de hiç bisey yok normal yat dinlen dediler
Gulseee1 Melodimm adet ağrıları gibi başladı sonra sonra daha çok arttı kasılmalarım oldu çok hemen acil doğuma alındım
Bsrblr Gulseee1 bende de var kasılma aynı günüz ama durmayacak kadar degıl gırıp çıkıyor ne kadar duracakmış kuvezde
Umutku Gulseee1 Bizde 35+1 de doğduk solunum sıkıntımız vardı 11 gün küvezde kaldık şükür şimdi 3 ay 21 günlüğüz