Kbrnrkl Gulseee1 erken değil mi kuzum ya geçmiş olsun sağlıkla buyut kavuşun bian önce ben de 34 haftalık doğum yapmıştım kızımı. Agrın mi oldu leke mi geldi. 2 gündür belim çok ağrıyor alt tarafıma vuruyor belirtiler mi yoksa normal yalancı sancı mi bilemiyorm
Gulseee1 Kbrnrkl ağrım ve kasılmalarım oldu çok delirtci bi ağrı değildi ama çok sık geldi gitti doktoru aradığımızda doğum başladı dendi 2.800 grm doğdu ama erken doğdu diye küvese aldılar
Kbrnrkl Gulseee1 benim de ağrılarım var belim çok ağrıyor kasiklarima vuruyor aynı dediğin gibi delirtici bi ağrı değil. Açılma oluyor olabilir mi ki 2 hafta önce gittiğim de hiç bisey yok normal yat dinlen dediler
Bsrblr Gulseee1 bende de var kasılma aynı günüz ama durmayacak kadar degıl gırıp çıkıyor ne kadar duracakmış kuvezde
Syda78 Allah analı babalı büyütsün canım maşAllah kilosu falan güzel çok tutmazlar tedbir amaçlı küvezde muhtemelen normal doğumla mı doğdu bebeğiniz bende aynı haftadayım ara ara sancım geliyor bazen vajinada batma hissediyorum🫠
Melodimm Gulseee1 Gözün aydın♥️Haftamiz aynı.Agrilarin nasil başladı tarif ede bilirmisin canım?Benim kaç gündür gece özellikle kasik ağrım oluyor.
Gulseee1 Melodimm adet ağrıları gibi başladı sonra sonra daha çok arttı kasılmalarım oldu çok hemen acil doğuma alındım
Syda78 Melodimm takipli olduğum sağlıkocağındaki hemşireye söyledim bugün doktoruna söyle açıklık vardır belki dedi yarın randevum var doktoruma da söylicem🫠