Ayselucr ay hata veriyor ilk linkteki gibi. Benim telefonda mi bir sıkıntı var acaba?
Bu arada bi akrabamız yeni doğum yaptı gebelikte yüksek riskli çıkmıştı taramaları bebeği doğdu hiçbir şey yok dediler bende resmini görünce bu bebekte bir sıkıntı olabilir mi dedim aynı dediğiniz gibi gözler çekik burun fındık gibi ama eşim normal olduğunu söyledi o bebekte annesine benziyormuş zaten şimdi de 2 aylık civarı oldu çok şükür gayet iyi. Bence dediğiniz gibi babasına da benziyor olabilir ki burunları zaten minnacık oluyor içinizi ferah tutun