emirasafMom Bnden size tavsiye yara olmuyormuş komşum yapmış ben de yapıcam yapanda bana dua eder eminim 🌹
Filiz_76 emirasafMom sürdükten sonra yıkanıyo mu yoksa onun la mı emiyo tiksinme olmuyo mu benim de ilk 3 haftaya kadar doğumum var yara konusunda çok endişeliyim bebeğim sık sık emsin istiyorum soğanı bi kaç kişi daha demişti acaba bi kerelik mi yoksa her emzirmeden önce mi
AzcikMantikliOlun emirasafMom gerçekten mi ya?!?!? Komşum yapmış. Kim bu komşunuz bilim insanı mı? Meme uzmanı mı?
Aaa122 Filiz_76 bende merak ediyorum 25 Aralık da doğumum biri yazmıştı doğumdan bi gece önce bi kere sürmeniz yeterli diye ama silecek miyiz bilmiyorum
emirasafMom Filiz_76 canım ayrıntısını öğrenmedim ama soğan sür demişti sadece ben öğrenip sana da yazayım
TgbHmz Sumeyyealts Ben çok çektim yaralardan 3 kere de mastit oldum malesef lahana sadece memedeki ağrıyı ve şişliği oluyor meme ucu yarasına bende hiç işe yaramadı ama denemek lazım bife sürekki kullanma demişti ebe sütü azaltıcı etkisi olabilir diye
emirasafMom AzcikMantikliOlun benim göğsüm çok yara oluyor ben göğsümün birinin ucu ortadan ikiye yarılmıştı diye tek meme ile 2.5sene emzirmiştim komşuma çok yara oluyor deyince o da böyle yaptım hiç olmadı sende yap dedi…
Canookii emirasafMom normal kuru soğanı ikiye bölüp sür dedi yengem. Yara olmuyormuş emzirmeden önce sonrada nemli bezle sil dedi çok etkisi oluyormuş ben deneyeceğim doğumda yanımda götüreceğim Allah nasip ederse.
emirasafMom Canookii evet canım bi arkadaş daha senin gibi duydum yazdı yapıcam diye yukarı da bi arkadaş da sitem etmiş biraz nedense 😅🙈