yamanagihan 4 buçuk aylık gibiyiz ve kendi evimde klozet kullanıyorum. Annem ve kayınvalideme gidince de normal tuvalete. Şimdilik pek fazla sıkıntısını yaşamadım ama bu aydan sonra yaşarım gibi. Kaçıncı aya kadar normale gittiniz
Gamzecanpolat yamanagihan Evde ikisi de var canım ama klozet daha rahat gibi diğerinde bacakların ağrıyabilir göbeğinde çıkınca eğilip kalkması zor olur
Egemoms1303 yamanagihan ilk aylar düşük nedeniyle kullanma dedi doktorum, sonrada ağırlaştım hiç normale giresim gelmiyor. Oturup kalkamıyorum 🥺
emirasafMom yamanagihan kaynanam bizde kaldıktan beri klozete hasret kaldım iğrenç kulanıyor inanın temizleyemiyorum midem kaldırmıyor 😔😭
Gltnmhmt Ben hamileliğim boyunca normal tuvalete gittim evde klozet yok hem mikrop açısından daha avantajli
Wera emirasafMom sifon çekmeyimi bilmiyor çıkarken tuvaletten buşelil neden bırakıyorsun de uyanır belki yapmaz öyle
asell13 yamanagihan klozet yok evimde yaptırma imkanımda olmadı hiç zorlanmadım ama doğumdan sonra da gerek olmadı
Bimiyendis yamanagihan gidebildiğim son ana kadar normal tuvalet kullandım enfeksiyon kapmamak için. O da 32. Haftya filan tekabül ediyo
Kiwitoveannesi yamanagihan 19+3 haftaligim oğlumun ayakkabılarını zor giydiriyorum karnım baya çıktı yer tuvaletine hiç oturamam
Derinnmom yamanagihan normal tuvaleti kullanıyorum 7 buçuk aydır ama gerçekten rahat rahat oturup kalkamıyorum artık, hatta bugünde eşim klozete otur orayı kullanma felan dedi bilmiyorum normal tuvalet daha sağlıklı gibi geliyor bana
minik-02 yamanagihan baştan beri alaturka kullanıyorum eski evimde klozet yoktu hamilelikte de doğum da da mecburen alaturka kullandim ama çok zor oldu düşük riski erken doğum riskim vardı ağrılarım vardı şimdi kiraya çıktık depremde yıkıldı evimiz burda klozet var çoğu zaman kullanıyorum yorgun olunca ağrım olunca ikisi de olmali bir evde