Weew Her ikiside kulağa hoş geliyor🩵 bizdede o sorun var çoğu isim ailede yada çevrede kullanılıyor 😅 Kbroz
gizem3435 Kbroz Mete ve Efe çok daha uyumlu. Ben olsam ailede de olsa koyardım. Sonuçta her çocuk kendi ismiyle yaşıyor. İlerde kimbilir her biri bir yerde olacak. Barış yerine Efe ’yi koyardım.
Anneseker Mercimeek nasıl oluyor peki herkes yaramaz olur diyor ama zaten uslu erkek çocuk görmedim hiç😄
Baby_hurma Weew bizde cokararsızız ılı hafta kalmıs hala karar veremedik Ulaş Deniz Ekin Arasında gidip gelıyoruz