Weew Çoçuk doğdu doğacak hala isimde kararsızım. Aksel düşünüyorum ama eşim kız ismi gibi diyor. Başka önerisi olan ?
Anneseker Weew biz Poyraz koyacağız isim konusu insanı çıldırtıyor gerçekten benim doğuma 70 gün var yeni karar verdik😅
Mjgnfdn Weew ben oğlumu kucağıma aldığımda koymuştuk ismini. Doğuma bile isimsiz girmiştik.. ama ismiyle geldi. 😍
Ikimelekannesi_ Ömer Alp olacak bizimki🫠Bn tek Ömer olsun diyordum Ama eşim Ömer Alp diyince bisey diyemedim 🤭ikimizin ortak ismi oldu.
Weew 35ebru İnternette bakınca anlamı bu çıkıyor: Taşkın suları Ak renkte sel Coşkun ve Temiz Su, Sel Gibi Coşkun ve Temiz, Sel Gibi Ak; En Coşkun Zamanlarında Bile Uygunsuz Davranmayan; Ak + Sel
Bburrcu 35ebru tamam o zaman karar verdım canım aslında çok begendım ama illa bırı güzel derse içime siniyo🩵🥰
Samiree 12i sezeryan olucam 1 haftam kaldi nerdeyse biz de daha isim koyamadik. Ay cok zor islermis bunlar yaa😂😂
Kelebekmisaliihayat Weew Ömer Selim Yusuf Ali Ahmed Salih Kağan Göktuğ Alperen Mert Metehan Kerem Erdem Adil
Kbroz Biz Barış koyacağız.İlk oğlumun adı Mete.Efe çok uyumlu aslinda ama esim ailesinde oldugu icin istemedi.Barış’ta karar kıldık. İki hafta kaldi doguma.Barış Efe mi olsa diye dusunmeye başladım🙈 Nasıl olur sizce? Yoksa hic ellemesem mi?
Weew Her ikiside kulağa hoş geliyor🩵 bizdede o sorun var çoğu isim ailede yada çevrede kullanılıyor 😅 Kbroz
gizem3435 Kbroz Mete ve Efe çok daha uyumlu. Ben olsam ailede de olsa koyardım. Sonuçta her çocuk kendi ismiyle yaşıyor. İlerde kimbilir her biri bir yerde olacak. Barış yerine Efe ’yi koyardım.