Midwife10 Pamuk öyle deme bak bende bir 28 diyprdum şimdi bir 34 görsem diyorum insanoğluyuz işte 😓 canım sen adalat kullanıyordun demi
Ayya Ecemp1610 dikisin atilma suresine bagli bi yerden sonra dikis tutuyor. Bende kizima hamileyken cok kisaldi ama 35haftada dogum oldu. Ama suan yinede korksamda kendimizi rahatlatmaktan baska caremiz yok.
Ayya Pamuk kisalmani hissediyormusun ? Hep serklajdan sora batma igne hissi diyoruz ya belkide kisalmadan dolayi biz onu hiss ediyoruzdur. Bi turlu bu haftalar gecmiyor.