Ecemp1610 allahımmmm bende 13 haftada serklaj oldum bır hafta oldu kısalma devam edıyor muymuş serklaja rağmen bende bekleyım tecrubesı olan yazar galıba ne yapmak gerekıyo acaba canım yattın mı sureklı yatınca üzüyo falan dıyolarda valla aklım almıyor artık hayırlısıyla doğur saydık bi 😞