tugce-97 NovaVina_ Şuan beni rahatsız edecek bir durum ya da kanama söz konusu yok bir daha da yemem zaten bugün sondu
tugce-97 gokyuzununogrencisii yenilmiyormuş, ama yiyen ve bir sorun olmayan da varmış bende anlamadım ama yine de yemeyelim artık biz
tugce-97 FatmaE birazdan birsey olmuyormuş Google de de öyle yazıyor abartmadan yenilirmiş ama ben abartmışım bir tık 🤷🏻♀️ Sen abartma canm
tugce-97 Ozlem8886 ben keşke birer dilim yeseydim ben dün hepsini bugün de hepsini yedim canım eksi istiyor diye 😂😅