Ocak ayında kimyasal geçirdim bildiğin parça düşürdüm çokda zordu değerim 240 lardaydı 3 ay sonra hamile kaldım. Sağlık ocagındada hastanedede ilkini söylediğimde değerin kaça kadar çıktı dediler 240 diyince şimdiki bebeğime 2.gebelik dediler ilkini de saydılar yani şaşırmıştım hatta