Bbk88 ben gecen sene eylülde kimyasal gebelık gecirdim. 10 gün icinde regl gibi kanamam basladı. Sonlanınca gittim kan testi yaptırdık beta hcg baktırmak icin deger tamamen düsmüş gebelık sonlanmıs. Doktorda ztn kendılıgınden degerlerin düsüp, regl olmus gibi kanamam olacagını korkmamam gerektigini söylemisti. 6 ay sonra hamıle kaldım, suan 39+1 oldum doguma sayılı günüm kaldı cok sükür ❤️