Minikkelebegim13 Zeyba Son regl tarihine göre hesaplanıyor sanırım canım öyle yazmışlardı daha önce başka postlarda. Ama reglin ilk günü mü yoksa son günü mü baz alınıyor onu bilmiyorum 🤷🏻♀️
Beybitooo Zeyba 2 gün gecikmiştim ama ben tam ilişki tarihini biliyorum 20 Kasım ona göre banada biraz fazla geldi anlayamadım
Kardelennn21 Zeyba o zaman hayırlısı olsun Sağlıklı gebelik geçirin sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏
Beybitooo Zeyba yarın vericem iki gün sonra tekrar ver dediler acilde verdim ben kanı dün kasıklarım çok ağrıyordu o yüzden gitmiştim
Beybitooo Zeyba çok geç değil mi pazartesi 2 gün sonra bakılması lazım çünkü sağlıklı bir gebelikse 24 saat içinde hcg 2 katına çıkıyor