sacmalamakizim Melk_plt00 Sanırım bu erken gebelik testi, valla ben bunlardan yapıyorum kuruma çizgisi bile çikarmıyor, erken gebelik testleri kaset testten daha güvenilir. 😊
Melk_plt00 sacmalamakizim evet erken gebelik testi bende ilk defa böyle birşeyle karşılaştım böyle ikinci çizgi silik çıktı acaba varmı kırumamı bilmiyorum 🥺
mrym32 Zeyba son adet tarihine göre hesaplayabilirsiniz ya da doktora gidince USG ile belli olur o söyler size
Melk_plt00 Zeyba benim 4 günüm vardı yaptım silik kurumamı acaba adetimi bekliyorum 2 günüm kaldı bana dua et cnm inşallah hamileyimdir 😔😔🙏🏻🤲🏻
Zeyba Melk_plt00 canım inşallah Allah gönlüne göre versin ama bu zamana kadar yaptıklarımın hiç birimde kuruma çizgisi çıkmadı hamile de değilmişim dün yaptım çıktı kuruma felan değil bence sende hamilesin kesin buraya haber verr mutlaka
Melk_plt00 Zeyba Ben de ilk defa böyle bir şeyle karşılaştım silik çıktı İnşallah hamileyimdir inşallah muhakkak yazacağım eğer varsa bu arada sizinde hayırlı olsun Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah🙏🏻🙏🏻
Minikkelebegim13 Zeyba Son regl tarihine göre hesaplanıyor sanırım canım öyle yazmışlardı daha önce başka postlarda. Ama reglin ilk günü mü yoksa son günü mü baz alınıyor onu bilmiyorum 🤷🏻♀️