AzcikMantikliOlun Prensannesi12 arkadaşımın 2 kızı var gamzeli olsun diye iki hamileliğinde de yedi. Sonuç. Gamzenin g si yok 🤣🤣🤣
_brcu88_ Prensannesi12 hiç ayva yemedim 😁eşim gamzeli kızım da babasından almış oda gamzeli 😍iki yanağında da var çok güzel 😍🥰🌸
daisybebek Prensannesi12 valla Pemgamber efendimiz gebelikte ayva yiyiniz çocuğunuz güzel yüzlü olur demiş. Ama gamzeli olayı tesadüf mü bilmem ben çok yedim tombik yanaklı gamzeli kızım var şükürler olsun 🥰