asell13 isum tutanlar var ama ben asla dayanamam biliyorum yarım saat bile aç kalınca bayılacak gibi oluyorum bu sene benim için ara olacak ama tutan var mecburi değil ama tutabilirsen olur
aogoya isum ben emziriyordum 1. Hamileliğimde daha yeni doğum yapmış sayılırdım sütüm çok azdı ztn iyice gider diyr çok korkmuştum Bu sefer hamileliğime denk geliyor ve ben anormal derecede acıkıyorum hamileliğimde inşallah bunda böyle olmaz çok tutmak istiyorum arkadaşım tutmuştu
rumeysattnc isum ben 33 haftamda idim oruç tuttum kontrol diye gittim 34+3 2 cm acıklık ve sancı çıkmıştı doktorum ilaçla durdurdu bana oruçu yasakladı tabi her bünye farklı ama doktorum uzun süre su içmedin için beyin doğumu tetikliyor demişti
isum elif-asil benimde 36 dan sonraya denk geliyor ramazan, ama benim başka çocuğum yok, eşimde iş beklemez benden, kalkıp yormama gerek yok kendimi, bilmiyorum deneyeceğim yinede olursa ne âlâ olmazsa borcum olur
Holamerf isum bence çok zorr ilk aylar neyse de hadi sonradan için bayılacak gibi açlık hissi oluyorr su içmezseniz idrar yolu enfeksiyonu olma riski var bebekte gelişim geriliği riski de var bence bi sene erteleyin
Holamerf Kukulikukuli12 emzirirken oruç zor olur mu benim ilk bebeğim benimde 3 aylık olacak basipse o zamana
Kukulikukuli12 Holamerf valla süt azalıyor hemde vücudu direnci düşüyor. Ben ilk kzıımda gündüzleri mama veriyordum iftar sahur arası emziriyordum sütünde azalma oldu. Sonra uyanınca emzirdim + mama veridm bu seferde aclıga dayanamadım. O yüzden bu sefer direk tutmamaya düşünüyorum. Gevtipimiz ramazanın son günleri de yeni hamileydim ayrıca kzıımı emziriyordum onda hiç dayanamadım elim ayagım titriyordu 2 gün denedim bıraktım. 🤷
Nesfur41 isum Şimdi asıl ilk aylar genelde annelere dokunur ben mesela 18 hafta beslenemedim doğru düzgün ama bebeğim benden beslendi son aylarda daha hızlı kilo alımı oluyor bebişlerde ne var ne yoksa sömüyorlar 😂 ama tabiki danışın bünyeden bünyeye değişiklik gösterir ben mesela normal zaman da bile çok aç kalınca şekerim çok düşüyor çok kötü oluyorum siz kendinizi daha iyi bilirsiniz 🌸🌸
isum Nesfur41 bebeğimi riske atacak bir duruma sokmam kendimi, baktım olmuyor devam etmem ama Rabbim niyetimi biliyor ki hepsini tutabilmeyi çok isterim
ASE6154 isum ya benimde 6 aylık olacak ahir zamandayız borcu ödeme şansımız olur mu bilmiyorum o yüzden 2 gün bile tutsam kardır diye düşünüyorum doktorumda onay verirse 3 aylarda da biraz tutarım inşallah
isum ASE6154 inşaaAllah, bende çok istiyorum son 3 haftama denk geliyor, teravihe gidip sonrasında da yürüyüş yaparım gündüzü telafi edebilirim diye düşünüyorum İnşaaAllah
ASE6154 isum ya teravihe gidebilecek misin, ben o aylarda oturarak kılıcaz ya mecbur utanırım gibi o kalabalıkta oturarak kılmaya