isum Kızlar son ayım ramazana denk geliyor, Allah izin verirse orucumu tutmak istiyorum, her şey yolunda olursa ve doktorumda bir mahzur görmezse, daha önce gebelikte oruç tutanınız oldu mu?
Gamzecanpolat isum Ben de tutmayı düşünüyorum o anki gebelik durumuna göre eğer şeker vs çıkarsa doktorum tutma dedi veya bayılacak gibi olursan
Nesfur41 isum Herkesin kendi düşüncesi ama zaten bebek son ayında anneden be alıyorsa alıyor o kadar saat aç susuz ve doğum üstü yani değerleriniz düşmesn sonra tabi yine siz bilirsiniz yani dinen de şart değil
TgbHmz isum Son aylarda bebek gelişimi ve su içmek çok önemli vitaminlerde bence o kadar saat aç ve susuz kalmayınama tercih sizin tabiki😊
alynozds Herkesin kendi fikri tabi ama bebeğime kıyamazdım ben normalden daha fazla yiyoruz bu dönemde zaten bebeğin de günlük aldığı bir kilo var bana doğru gelmiyor
isum Nesfur41 Nesfur41 son aylar ilk aylar gibi değil diye biliyorum yani gelişimi için nir bir sorun olacağını sanmam çünkü sahurda var, ama yinede doktoruma soracağım, şimdilik niyetim bu sadece
Gsanalika58 Sana tavsiyem tutma kanka günah sayılmıyor hamilesin çünkü bende otuç tutamıyavam benek emdiriyorum 20 gün sonra benim dogum olcak bize şart segilmiş oruç benek besleniyor çünkü bizden mamalarlada olmaz saglıksız 1 senenid fitresini verirsin
Mermar Gsanalika58 Fidyeden bahsettiniz sanırım. Hamilelikte tutulamayan oruçlar için fidye verilmez. Sağlık el verince O yıl Ramazan kaç günse tutulur. Mesela yaşlı bir insan çok ilaç içiyordur ve inançlı doktor oruç tutmaya da müsaade etmezse oruç tutmaz ve Ramazan ayının fidyesini verir. Fitre ise diyanet o yıl belirler çok para değil zaten atıyorum 100 TL evde kaç kişi yaşıyorsa o kadar fitre verilir. Fitre ile fidye farklı kavramlardır
elif-asil isum son ayda zor olablr sizin için 36 haftalık hamileyim 2 gündr kendimi halsiz hissettiğimi söyledim doktora doktorum son ay bebek seni resmen vakumlar dışarda aldıgı kilodan çok daha fazla hızlı kilo aldığı evre az az sürekli ye ve dınlen dediği tek şey tutanlarda tabiki oluyor sizinle alakalı
isum elif-asil benimde 36 dan sonraya denk geliyor ramazan, ama benim başka çocuğum yok, eşimde iş beklemez benden, kalkıp yormama gerek yok kendimi, bilmiyorum deneyeceğim yinede olursa ne âlâ olmazsa borcum olur
Nesfur41 isum Şimdi asıl ilk aylar genelde annelere dokunur ben mesela 18 hafta beslenemedim doğru düzgün ama bebeğim benden beslendi son aylarda daha hızlı kilo alımı oluyor bebişlerde ne var ne yoksa sömüyorlar 😂 ama tabiki danışın bünyeden bünyeye değişiklik gösterir ben mesela normal zaman da bile çok aç kalınca şekerim çok düşüyor çok kötü oluyorum siz kendinizi daha iyi bilirsiniz 🌸🌸
Kukulikukuli12 isum Ben tutmadım önermiyorum da. Benımde bu sene 3 aylıkken emzirme zamanıma denk gelıyor yine tutmayı düşünmüyorum. Hem 2 yasında kzıım var hem 3 aylık bebeğim olacak. Ayrıca babamla yasıyoruz bütün evin herşeyi bana bakıyor dayanamam o kadar tempoya 🙄
Holamerf Kukulikukuli12 emzirirken oruç zor olur mu benim ilk bebeğim benimde 3 aylık olacak basipse o zamana