birmucize1 Seyma5050 bizde 4 senedir beklyoruz hic gebelik olusmadi 5. Senemizde ameliyatin 3. Ayinda supriz olarak geldi mucizemiz 🥹💜
Seyma5050 birmucize1 yaa çok şükür canım Allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşAllah mutlaka 2 doktora git sana tavsiyem benim hatam tek doktora gitmekten oldu biri bilmezse biri biliyor
birmucize1 Seyma5050 hem devlete hem ozele gitmek olurmu acaba bi sorun olurmuki ya normalde kontrolle ayda 1 ya 15 gun sonrw devlete ondan 15 gun sonra ozele gitsem olurmuki
Seyma5050 birmucize1 evet öyle yap bi devlet bi özel de doktorun olsun sonradan sıkıntı yaşama benimkini bilemedi kaybettim bebeğimi