Seyma5050 Üstteki test çatlatma iğnesinden 14 gün sonra dün akşam yaptım alttaki testide bu sabah yaptım 15gün sonraki testim yani.
YesimAykut Seyma5050 daha koyu olması gerekir canım ama bilemedim 😌 inşallah vardır🙏🤗 kan testi sonucunu da yazarmısın yapınca inşallah vardır😌🙏
Kivircikkuala Seyma5050 ay canım aynıyız seninle benim de bugün 14.günüm 13 ve 14 te hayalet ve silik çizgiler çıktı merak ediyorum kuruma mı gebelik mi diye inşallah ikimizde hamileyizdir benim konuma da bak bakalım 😍
Seyma5050 birmucize1 senin sürecin nasıldı ? Ya ben pek inanamıyorum acaba kuruma çizgisi mi ki sevinemiyorum da valla fotoğrafta çok belli değilde eline alsan bugün ki yaptığım testi direk belli ama çizgi kırmızı olması gerek miyor mu ?
birmucize1 Seyma5050 ben 3 defa çatlatma ignesi oldum 5 defa klomen ve femara kullandim fakat benim sonuclarim olumsuz geldi esimde varikosel cikti ameliyat oldu ben oyle hamile kaldim ama igne oldugum zamanlar 11. Gun etkisi tamamen gecmis oluyordu hamile oldugumu ogrendigim testte ayni bu sekildeydi sipsilik birsey vardi ve beta 11 cikti adeti bekleme git kan ver idrara dustuyse kanda coktan vardir
Seyma5050 YesimAykut bende bilemedim acaba çok yeni oyüzden mi çünkü bugün iğne olalı 15. Günüm şuan net çıkmaması normal gibi
Seyma5050 YesimAykut kan vereyim diyorum aman diyorum nasıl olsa yok adeti bekleyim diyorum kararsızım ama kan verince daha çok sonuç beklerken umutlanıyorum bilmiyorum beklerim heralde 😞
YesimAykut Seyma5050 sen bilirsin canım ben de bu ay çatlatma iğnesi yaptım 10,11,12.günlerde test yapcam erken gebelik ve 13,14.günde kan testi istiycem aile hekiminden😌
Seyma5050 YesimAykut doktor mu söyledi o şekilde yapmanı canım 😊hakkında hayırlısı olsun umarım hamilesindir rabbim isteyen herkese nasip etsin 🩷
YesimAykut Seyma5050 ben kendim hemşireyim canım kadın doğumda yüksek lisans yapıyorum 🤗 bir önceki gebeliğime göre öyle seçtim tarihleri hakkımızda hayırlısı 😌
Seyma5050 birmucize1 benim eşimde de var varikosel ama ben hamile kalmıştım 1 defa 6aylık erken doğum yaptım ocak ayında rahim ağzı yetmezliği varmış bende.Çatlatma iğnesi 2 kere olmuştum hamile kalamıyorum diye 3.kez gitmedim gitmediğim ay kendiliğinden hamile kalmıştım. Ocak ayından beri bekledim olursa diye olmadı tekrar hastaneye gittim işte bu ilk iğnemdi
birmucize1 Seyma5050 bizde 4 senedir beklyoruz hic gebelik olusmadi 5. Senemizde ameliyatin 3. Ayinda supriz olarak geldi mucizemiz 🥹💜
Seyma5050 Kivircikkuala yaaa inşAllah gebeyizdir canım benimm 🩷Benim bugün 15.günüm senin adetin ne zaman
Kivircikkuala Seyma5050 5 Aralık . Yarın kan testi günüm doktora gidicem heyecanlıyım ❤️ anketli bi konum var bende testimi attım oraya baksana bi 🥹😍😍