Happy_123 Kızlar şubat sonu gibi doğumum olacak kısmetse hala bir isim bulamadık, fikirlerinize ihtiyacım var🤍
MelteM2cck Happy_123 benim ilk kızım Hayrunnisa 2.kizim yolda Erva koycaz nasipse Benim de şubat sonu. Ama ben 22 si istiyorum doğumu. Çocuğum 4 yılda bir kutlamasin doğum gününü 😁
shrbrk Hafsa mina Ceylin Mercan Zeynep buse Deva Nisa Toprak Elif Sena Havva berrak Sıla Zülal Zeliha Zeynep Amine Serra Benim belli değil cinsiyet ama kızım olursa Ceylin düşündüm. Sena da çok hoşuma gidiyor. 💚
Rmysaaa Happy_123 benimde inşallah Şubat başı Ocak sonu gibi doğumum olacak . 2.ci kızım Allah’ın izniyle doğacak. İlk kızımın ismi Eslem Doğacak olanın adını Umay koyacağız inşallah Düşünürseniz eğer ikisinin anlamı da çok güzel ve ferah isimler ❣️
Kelebekmisaliihayat Happy_123 Duru Doğa Amine Sare Sahra Zeynep Azra Hafsa Aysima Ece Nehir Nâme Çağla Defne Asya