Bu sezaryeni kötüleyen kaynanalar lütfen gruptan çıkın hiç bir gebeyi korkutmak psikolojisini bozmak sizin haddinize değil keyfi sezaryen olana saygım var ben zorunlu sezaryen olanlardanım ama zaten ben normal yapamazmışım Allah dağına göre kar veriyor yani. Buraya gelipte sezaryen akıl işi değil aklı olan yapmaz vs yazmayın buna hakkınız yok millet zaten kaynanasından çevresinden duyuyor bunları sizden de kimse duymak okumak zorunda değil. Benim de sezeryan sonrası ağır geçti ilki son 20 gün hergün ağlıyorum nasıl olacak sonrası diye benim ve diğerlerinin pskolojisini bozmaya hakkınız yok kimsenin vebalini almayın 3 katı para ödeyip SSVD yapacak durumum da yok lütfen kendinize gelin. Ben buraya ilk doğum hikayemi yazacak olsam ağrılarımı değil bebeğimi ilk gördüğüm anı yazarım ilk ağlamasını ve benim ağlamamı yazarım. Ki gerçekten bel boyun ağırdı yaşamama rağmen sırf o ilk karşılaşma için yine spiral anestezi olacağım çnkü herşeye değer herkes bebeğine yavrusuna odaklansın koca karı gibi üşüşmeyin buraya normalde normal diye .