fatimafat ne kadar zamandir deniyorsun olmuyor peki? Doktorlar her zaman kotusunu soyler o da var yani. Ama sakin ol stres yapma kendine zaman ayir biseylerle vakit gecir. Bak ben evlendigim ayi hamile kaldim kaynanam cocugumun dusmesi icin bi caymi ne karisim yapmis bilmedim icmistim oylece dustu. Sonra her ay strese giriyordum regl olunca niye olmuyor diye. Aylar gecti bi gun artik ne zaman olursa olur deyip dusunmedim. Guzel seyler yapiyordum esimle. Sevdiyim seylerle kafami mesgul ettim. Hamile kalmisim ama haberim yoktu kaza falan da gecirdim diye hic aklima gelmedi dusundum bebek varsa da o kazadan sonra yoktur her halde. Kafam bombosdu o konuda. Derkeen reglim gecikti ve test yaptim. İnsallah bi anda surpriz bi sekilde girer hayatina seninde 🤗beklemedigin bi anda en kisa surede 🤲🤲❤️❤️