Evet engel bi durum, ama hangi değerler aralığında engel bilmiyorum, sütten kestiğimin ertesi ay hamile kaldım mesela ben, bunca zaman süt korumuş, bi arkadaşım da bekarlıktan beri göğsünden süt geliyodu prolaktinden dolayı sürekli değerlerine baktırıp ilaç kullanıyodu evlendiğinde sorun olmasın diye