Aynurkrm ben şeker yüklemesi yaptırmadım hamilelikten önce bi yaptırdık 410 gelmişti sonuç ilaç kullaniyordum daha sonrasında kendim bıraktım hamile olduğumu öğrendiğimdede 250 300 falan oluyordu direk 7. Haftadan insülin kullanmaya başladım şuan şeker değerlerim kanda normal çıkıyor bakalım