Aynurkrm evet zaten bizim yediklerimiz açlıklarımızı yükseltiyor açlık için gece yatmadan yoğurt tüketebilirsiniz içine çok az tarçın katın veya katmayın o baya düşürüyor ve dediğim gibi açlık şekeri çok zor düzene biniyor bir endokrin doktoruna görünün bence tokluğunuz gayet iyi zaten tokluk şekeri bizim elimizde ama açlık öyle değil maalesef