LavinsMom Senneanlarsinya evet bana da merhem yazdi suruyorum ama buz kadar rahatlatmiyor. 😕O kadar sicak oluyor ki sogukta dursam bile etki etmiyor rahatliyorum
Senneanlarsinya LavinsMom allah yardımcımız olsun. Baska dert vermesin ama gercekten cok zor kasıntı işi. Resmen 37. Haftaya kadar rüya gibi olan hamileliğim kabusa dönüştü.
LavinsMom Senneanlarsinya amiiin. Ay evet ben de ne guzel geciyor hic sismedi elim ayagim falan ay cok hafifim soyluyordum ki bu illete yakalandim. Sanki kendimi nazara getirdim 😄
Senneanlarsinya LavinsMom evet malesef ck gıcık bir şey 😕 bundan sonra sevmeidğim birine beddua ederken insallah sürekli kasınırsın diye edicem skskdkd