Kaç gündür kaşınıyorum, önce karnım, sonra kollarım, bacaklarım böyle kaşınıp gidiyorum. Karaciğer testi verdim temiz çıktı. Şimdi bulunamıyor sebep ne. Puppp olduğundan şüpeleniyorum internetten bakıyorum aynı kızarma kabarma. Ama pupppun bi testi bi teşhisi yok yaşadığım ülkede. Yani alerji diyorlar ama ne alerjisi kendileri bile bilmiyor. Onu yeme bunu yeme yiyecek hiçbirşey bırakmadılar. 34+6 neyseki son haftalar bir de sezeryan olacağım zaten. Acaba bu kaşıntı erken sezeryan olmam için bir sebep ola bilir mi? Yaşayan oldu mu? Nasıl atlatdınız. Hiç bir ilaç işe yaramıyor. Geceleri uyuyamıyorum. Dün ağlıyordum artık. Doğurduktan sonra geçiyormuş galiba 🤔😒