-cey-33 AsyA_34 ayy ne kadar güzel ve pozıtıf doğum olmuş gerçekten rabbım evladına saglıklı ömür versin inşallah okuyunca bı özgüveni geldı inşallah benım de doğumum böyle rahat geçer 🥰
_Hulya7106 AsyA_34 masallah size rabbim bana ve bekleyen herkese böyle güzel ve kolay doğumlar nasip etsin hayırlı şekilde inşallah 💕🤲🏻
dilekkaratas1 AsyA_34 ay darısı da benim başıma 38+1 im dün gece hafif bi iki kere adet sancısı gibi bi ağrı girdi o kadar artık doğurmak istiyorum ☺️