2 gün önce sancılarım başladı bir süre takip ettim 10 dakika aralıkla geliyordu sonra 6 dakikaya düşünce hemen bi duşa girip hazırlandım eşimi uyandırdım gece 3 de hastaneye geldik ebe 3 cm açıklık olduğunu söyledi ve kendi sancınla devam et dedi 1 2 saat kendi sancımı çektim yetersiz kaldı suni sancı verelim dediler bu arada 5 cm olmuştu açılmam , kabul ettim suni sancı verildi doğuma girmeden de suyumu patlattılar ondan sonra ağrılar şiddetle gelmeye başladı sürekli açıklık kontrolü yapılıyordu en sonunda dayanamadım afedersiniz büyük tuvaletim gelir gibi oldu ebe baktı 9 cm açıklık olmuştu , sancı geldikçe ıkındım 3 4 ıkınmada bebeğim kucağımdaydı 🤍 size diyeceğim tek şey sadece bebeğinize odaklanın ve onun için herşeyin üstesinden gelebileceğine inanın 🫶🏻 Ve kucağınıza aldığınız an herşey bitiyor , 11 buçukta doğurdum 1 gün kalıyoruz sadece çıkacağız bugün öğlen , bebiş de bende iyiyiz çok şükür 🤍