M198935 keşke bende böyle bakabilsem ama haklısınız. Bende eşimde kalabalık ailelerde büyüdük. Bende gurbet geliniyim. Buraya tayin oldum ve burdan biriyle evlenip yerleştim. Ailem uzakta. Eşim dışında desteğim yok. Bebelerim zor. Ev,iş,çocuk,koca,kendimd erken yetişemezken +1 sorumluluk daha çok üzdü beni. Her açıdan düşünüyorum. Hayırlısı böyleymiş. İnşallah gönlüm ferahlar biran önce .