Zhra42 öncelikle hayırlı olsun benim en çok merak ettiğim ewdeki düzen nasıl oluyo ikinciye hamileyim bende istanbul gibi bi şehirde dört duvar arasındayız ewde sıkılınca telefona sarıyo oglum ve durum beni çok üzüyor birinciyi güzel yetiştiremeden ikinciyi niye yaptım dedim resmen bugün çok üzülüyorum ya sizler nasıl yapıyorsunuz