Sivrizmuxbka merhabalar bana da aynısını söylendi bugün dr.tarlusal kullanmistim adet söktürücü 21 Mayıs’ta Dr verdi kanda bakıldı negatifti 26 Mayıs’ta ilaç bitti 4 Haziran’da regl olamayınca Dr gittim hamile olduğumu öğrendim.bugun ki Dr tarlusal dan olabilir düzensiz kese dedi sız neler yaşadınız acaba