Merhaba arkadaşlar, dün 5+3 te doktor kontrolüm vardı. Keseyi görebilmek için gittim . Doktor keseyi gördü fakat kenarlarını çok beğenmedim düzensiz görünüyor dedi. Bu durumda ne yapmam gerekiyor dediğimde yapacak bişey yok düşebilir de düzelebilir de diyerek 2 hafta sonrasına randevu günü verdi . Bebek o zaman görünür dedi. Benimle aynı sorunu yaşayan var mı aranızda ? Varsa süreciniz nasıldı ? İlaç olarak folik asit kullanıyorum sadece.