Edaanurciftci adetime 5gün vardı erken gebelik testi yaptım orda ögrendim adetimin olduğu gün saglık ocagında verdigimde değer çok düşüktü zaten 1hafta sonrasına randevu alıp hastaneye gittiğimde de ne kese ne bebek vardı 8.haftada da kalp atısını dinlettiler gayet saglıklı diye 🙂