Mozi1605 Kızlar 5+1 olduk 2 gün önce betam 2414 tü bugün kontrole gittik keseyi yine göremedik varmı kesesini geç gören doktor olbilir dio ama korkuyorum ya yine beta verdim
Bakar_ilknur Ebruebos Mozi1605 Bazen bazı doktorlar farklı çeşit ultrason ile yönlendiriyorlar ultrasona o yüzden doğru yönlendirme olmadığında ve ultrasonda ki doktor durumu farkedebilecek kapasite de biri ise farklı çeşit ultrasonlara bakıp keseyi görebiliyor hangi ultrasonla baktılar?
Minikgebe Nor Mozi1605 normal tabi ki hiç canınızı sıkmayın sat 5 hafta olabilir ama velki geç döllenmedir ki ona rağmen vajinal usg için bile 6000 üstü betada gözükür genelde içinizi ferah tutun😊
Mozi1605 Ebruebos vajinadan baktı çok küçük bişey gördüm gibi ama emin olamıyorum dedi betanın yükselişine bakıcaz dedi
Mozi1605 Bakar_ilknur hiç dikkat etmedim ultrasona ama iyiye benzıodu ben heycandan sadece ekrana bakıorum ya
1prenses 5+4gitmiştim ne kese ne bebek vardı vajinal bakalım istersen dedi kabul etmedim 8haftalık gittiğimde kalp atışını duyup gelmiştim korkmanıza gerek yok 🥰
Mozi1605 1prenses ya içim rahatladı inşallah rabbim banada kalp atıslarını duymayı nasip etsin dua edin banada olurmu
inarches Mozi1605 O haftalar insan için ister istemez tedirgin geçiyor ve süreç insanı biraz yıpratıyor çünkü kesesi sonra bebeğin kendisi oluşcakmı sonra kalp atışı duyulcakmı derken insanın kafasında deli sorular oluyor buyüzden size tavsiye biraz büyümesini bekleyin böylelikle birkere gittiğinizde hem kese hem bebek hemde kalp atışını duymuş olursunuz:))
MugeBulut Tam bilmiyorum ama kilodan ya da rahmin arkada mı, ters mi ne oluşundan gözükmeyebilirmiş. Burdan okumuştum bi kaç kişiden. Öyle bişeydir belki de.
Eslembasak Benimde vajinadan görmüştü keseyi 6 haftada bebeği gördük ve 7 haftalıkkende kalp atışını duymuştum içini ferah tut 🙏😊
Ebruebos Evet doktorun cihazına göre değişiyor. Ben devlette baktırmıştım ilk vajinal baktı çok zor gördü. Ertesi gün özele gittm rahatlıkla gördü ama vajinal. Haftaiçi tekrar iyi bir doktora gidin bence.
minismom Mozi1605 6+2 de gorunmustu kese 7. Haftada kalp atısını duyduk cok normal yani icini ferah tut
Mozi1605 minismom ahh inşallah bende sizin gibi yazarm buraya rabbim görmeyi duymayı nasip etsin beta hcg artış güzel 2 günde 2450 den 4651 e ulasmıs doktor sabret dedi banada :)