Kızlar merhaba, gece 10 da 10 doz yeşil olandan
Sabah ve öğle. 4 er doz turuncu. Ve ona rağmen şekerim 180 çıkıyor. İdrarımda keton 3 pozitif var demek istediğim yardım etmiyor ne yapacam sabah kahvaltım 2 ince kesilmiş kaşar peyniri 1 adet yumurta 4 dilim salatalık 2 dilim domates sadece bu! Ve 180 bi dilim de tam buğday ekmeği. Dün yarım kase çorba 178 cıksrdı. Ne yapacağım daha bugün ve yarın var yardım edin nolur bebeğime bi şey olacak diye korkuyorum Allah rızası için yardım edin 30+1