Mrv1234sim Kan testi verdim beta 1.20 çıktı yok hanilelik apandistten şüphelendi ama gebelikte olabilir sadecene parol iç dedi doktor
Busuyil Sennnnnnn benimde geçen ay aynısı oldu iki hafta sonra falan test yapmıştım negatif çıkmıştı birçok kişiyi duydum böyle mevsim değişimi nedeniyle diye düşünüyorum ben 🥺
Sennnnnnn @Busuyil #p3047793 mevsim nedeni ile bende hiç olmaz şuanda bile kolumu kaldıracak halim yok iştah desen tamamen gitti zaten