Bskylmz_06 Esracmmm aynen öyle ya ama kimseyi dinlememek lazm güzel düşünüp normale odaklanalım önemli olan rahat olmamız bana çatı muanesinde doktor sağ kemiğin biraz aşağı doğru basık ama doğum anında kemikler açılıyor zaten demişti sadece o takılıyor aklıma
Esracmmm Bskylmz_06 hiç takılma doktorlar en ufak risk görse hayatta yapmaz öyle bişey sezeryana alır güven sen valla korkuyo insan herşeyden ama mecbur teslimiyet olacak yoksa endişeyle çok zor
Esracmmm Bskylmz_06 ağrım var sadece hafif hafif geliyo ama bilmiyorum çok halsiz uykusuz hissediyorum
Bskylmz_06 Esracmmm uyumaya çalış canım bugün bende aynı şekilde çok uykusuz hissediyordum normalde gündüz çok zor uyurum koltukta uzanırken iki kere uyuyup uyanmışım çok iyi geldi
nazel123 Bskylmz_06 valla ben baya uzun bir yürüyüş yapmıştım birde skuat çok yaptım o esnada suyum geldi 😅