Başta tamam diyerek alıştırmışsınız eşinizi tamam geciktirmeden belki başka isim olur benim içime sinmedi demeliydiniz 🙈 bence çok güzel bir isim bu arada, yanına başka isim koyun demişler ama olmaz bence zaten bu iki isim bir isim daha çok fazla olur çocuğuda yazık 😂