Kızlar cinsiyetimizi öğrenince isme karar verdik yani eşim bekarlığından beri erkek çocuğumuz olursa ismi Alparslan olsun mu derdi ben olur gibi geçiştirmiştim şuan da bu isme karar verdik ben farklı isimler istiyordum Göktuğ, Kıvanç, Atlas gibi ama o istemedi velhasıl kelam sona yaklaştıkça isim konusu kafama çok takılıyor eşime başka isim düşünelim ısınamadım dedim ama o kadar üzüldü ki bişey diyemedi bende daha konusunu açmadım 😔
Sizce ne yapim diretip farklı bi isim koysak bu sefer bana gönül koyacak ..