Dilek133 Ben yarın 28.haftama giriyorum Allah’ın izniyle serkilajdan ilk ciktigimda daha gözümü açmadan çok karnım ağrıyor demiştim dayanılmaz bir agriydi sonra endol fitil verdiler geçti ağrım hemen doktor 2 gün kullan bırak dedi öyle bı ağrım olmadı
Asel_27 Bburrcu sanada geçmiş olsun canım,kaçıncı haftanda yaptılr sana bide narkozlamı oluyo yoksa normalmi
Bburrcu Asel_27 13+4 haftamdaydım canım normal yapacaklardı belden uyuşturup ama ben ıstemedım belımde agrı yapıyo geçmiyor zorluyor benı narkoz ıstedım kısa bır işlem olduğu ıcın başarılıydı bebek de bende ıyıydık
Annetubiss Asel_27 rahim boyu uzunluğu kaç mm acaba? Birde serklaj oldunuz mu? Bende geçen hafta gittim her sey normaldi sonra rahim kısalığı var dedi ne fitil ne de baska bir sey verdi baska bir doktor ile konustum evde fitilim vardi 1 hafta onu kullandim bu hafta tekrar kontrolum var randevu bulmakta zorlandım ayrica 1 hafta fitil kullan bakalım dedi doktor. Insallah sag salim kucagimiza alırız serklaj tamamen bir çözüm degil ondan da korkuyorum ne yapacagim bilemiyorum
Asel_27 Annetubiss hayir serklaj daha olmadim,iki gundu yeni oyrendim kontrolum vardi.Kac mm oldugunu bilmiyorum sadece kisa oldugunu ve riskli oldugunu soyledi 10 gun icin tedavi yazdi ve sadece yatmami soyle,fitil ve bashka ilaclar yazdi .