Kızlar 25+3 haftalık hamileyim,bugüne kadar herşey çok güzel gidiyordu.Bugün kontrolüm vardı,doktorumun ultrasondan sonra rahim ağzımın kısladığını ve düşük riski olduğunu söyledi 10 gün sadece yatmamı ve birsürü ilaç yazdı.Benim gibi bi durumda olan varmı yada sonrası nasıl oldu bana moral verin lütfen buna çok ihtiyacım var🙏🏻😢😒Ha bide dün hem grip oldum çok fena ve öksürük tuttu herşey birbirine karıştı gerçekten çok kötüyüm psikolojik olarak