Deletedmom58 BaharAytekin Kesinlikle avent düşünüyorum ben. Piyasada test edilmiş memnun kalınmış 2-3 markadan biri.
Maviii BaharAytekin emzik damaklı alma yenidoğan bebekler tutamıyor, anne memesine en yakın olan aventin var biz onu kullanıyoruz bebeğim 17 günlük ara sıra veriyorum oyanalıyor. anne sütü içiyoruz şimdilik biberon kullanmadık
CansuDemir BaharAytekin Valla bebeğim 48 günlük oldu.biberon almadım almayı da düşünmüyorum. Yalnız emzik olarak wee nin emziği ile avent shootie emziği kullanıyor. Shootie yi genelde geceleri 10 dk oynayıp uyurken cıkartıyor o şekilde.
Ecearya Biberon dr. Brown emzik avent. Aventin biberonlari kaynatinca deforme oldugunu duydum. Bi de mamajoo dan almayi dusunuyorum disarisi icin. Cam biberonlari da kucuk almaya dikkat edecegim.
Maviii Balboncugum farkını bende bilmiyorum canım en önemli özelliği damaksız olması 😊 air soft bir özelliği yoktır diye düşünüyorum canım
Selcannnn BaharAytekin dr brows cam biberon aldim ikizlerime kullaniyorum gayet memnunum ama özellikle gece cok dikkat edilmesi gerekiyo cam oldugu icin uyku sersemi elinizden dusurme ihtimaline karsi kesinlikle gaz yapmayan tek biberon diyebilirim ☺ yedektede philips aventin duruyo onu daha kullanmadim canim onun icin iyi veya kotu diyemiycem 🤗
Zeliha61 Ben biberonu dr browns emziği ise Philips avent aldım çok araştırdım bu markaları tercih ettim 😍
TCTuernekolu BaharAytekin anne memesine en yakın diye tommee tippee daha çok tercih ediliyor amerikada bende tercihimi ondan tarafı kullanacağım😊
tomurcukannesi BaharAytekin biberon boon marka, emzikte avent ultrasoft öneririm oğlum ikisinide hemen aldı. Gerçi biberonu yeni denedim 2 aylığız. Ama emziği 5 günlükken verdim hemen aldı
Annesimelegi Anne göğsüne en yakın isterseniz mimijumi ama bence cok pahalı Ondan sonra dr browns Sonra avent bence Emziktede avent yada chicco
nagi BaharAytekin deneyimli anneyim.oglum 6 aylik oldu.biberonlarida emzikleride avent.'ve bence kesinlikle de avent olmali.ama sakin emzihi avent soothie almayin derim.email tamami silikon 've cok agir.bebek agzinda tutamiyo.